علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

قدم به قدم با علی عزیز مامان و بابا

غربالگری دوم

دکتر اصرار داشت که سر 18 هفته تمام برم سونوی غربالگری دوم. اما تو این هفته که 18 هفته ام تموم می شه نه ادیب هست نه پایدار. و منشی پایدار می گفت که تا 19 هفته اگه مشکلی باشه دکی قانونی نامه می ده برای خدای ناکرده سقط. و البته کلی هم امیدواری داد که مشکلی نیست و اینا! این خبر در کنار عدم حضور بابایی استرس بدی به من وارد کرد!!! ان شالله که مشکلی نباشه. من اصلا نمی تونم تو هر شرایطی به سقط فکر کنم. خدایا خودت اینطوری امتحانم نکن و سلامتی و آرامش بده بهمون.
18 آذر 1393

سفر حج

همیشه دوست داشتم برم حج. از اون موقعی که آبجی بزرگه و داداش بزرگه رفتن تا همیشه. یه معلمی داشتیم می گفت بچه ها از خدا حج با معرفت بخوایین. این حرفش واقعا من رو به فکر برد. حتی سفر کربلا هم که رفتیم من برای حج خیلی مشتاق تر بودم. دروغ چرا!؟ اونجا خیلی خواستم از خدا که قسمتمون کنه. خدا رو شکر همسری دارم که اهل زیارت هست. حتی بیشتر از من. خودش سفر حج رو برای مهریه ام گذاشت. سال 90 طرحی اومد اول برای خودشون و خانوادشون که حج ثبت نام کنن و کردیم. و بعد برای عموم آزاد شد. تو فامیل و آشنایان خیلی ها رو تشویق به ثبت نام کرد. خلاصه اولویت ما پارسال شده بود اما به خاطر امتحانات بابا نتونستیم بریم. الان باز درامده و من با این شرایط نمی دونستم می ...
11 آذر 1393

هیات زائران کربلا

طبق منابع خانگی و شفاهی هیات کربلائیان به 6 نفر در مرحله اداری + یک نفر در مرحله تصمیم گیری رسید. بابایی و بابا و عمو هوشنگ و عمو علی حسین و محسن دایی، علی حسین2 + آقا کمال. خدا به خیر کنه والله. خیلی سخته یه هفته بابا خونه نباشه. یا امام حسین خودت ضامن باش زائرات صحیح و سالم و راحت بیان زیارتت و برگردن. بابایی که می گه یه هفته رو خودم ماشین بیارم اما خودم مخالفم چون هنوز احساس تسلط کافی ندارم و کمی هم استرس برام داره. هرچند می یارم الان ماشین رو ولی از محل کار بابا تا مهد و کار خودم تنها هستم.قبلش باهمیم.
11 آذر 1393
1